لطفا بعد از طی کردن مراحل سفارش با استفاده از شماره کارت مشخص شده و واریز به آن حساب نسبت به ارسال رسید به این شماره 09120841537 اقدام فرمائید.

پشتیبانی - 09120841539

بررسی معیار های بصری انتخاب پرده برقی

مزایای استفاده از پرده برقی

مقدمه :

در این مقاله ما سعی داریم تا در باب معیارهایی که در حوزه انتخاب پرده برقی در خصوص زیبایی دارای تاثیر هستند صحبت کنیم ، ما سعی بر این داریم تا در این مطلب تا هر جا که بتوانیم به بررسی این معیار بپردازیم ، امیدواریم تا مطالب مفیدی را در اختیار شما کاربران و مشتریان گرامی بگذاریم .

بررسی مهمترین معیار بصری انتخاب پرده برقی :

شاید مهمترین عامل انتخاب پرده برقی سلیقه افراد و سبک و نوعی که از پرده می پسندد باشد ، در مقالات قبل ما به طور مستمر این را بیان کردیم که بررسی زیبایی پرده ها وابسته به نوع تفکر افراد می باشد و شاید نتوان قانون یا قاعده خاصی را داخل کرد اما با این حال مسائلی وجود دارد که میتواند تاثیر به سزایی در این خصوص داشته باشد .

سلیقه افراد گاهی شبیه و گاهی با هم متفاوت است اما شرایط محیط و نیم نگاهی هم به رنگ وسایل دیگر عاملی تاثیر گذار و قابل تامل در حوزه انتخاب پرده برقی مناسب می باشد .

بررسی معیار های بصری انتخاب پرده برقی

تاثیر گذاری شرایط محیط روی انتخاب پرده برقی :

نگاه به رنگ ها و انواع وسایلی که در فضا مورد نظر استفاده شده است میتواند در انتخاب پرده برقی تاثیر گذار باشد ، گاهی انتخاب رنگی متفاوت بار رنگ های دیگر وسایل فضا زیبایی قابل توجهی را به محیط می بخشد اما گاهی هم این مسئله بر عکس است و انتخاب رنگ شبیه یا متناسب با وسایل دیگر این مورد را رقم می زند .

مواقعی طرح و نقش و نگار هایی که روی پرده وجود دارد باید متناسب با فضا باشد و این مورد هم مثل مسئله قبل میتواند شبیه یا متفاوت با طرح ها و نقوش مندرج در فضا باشد اما این عامل در مراکز تجاری و غیر مسکونی میتواند متفاوت باشد شاید شرکت ها و محل های تجاری این را لازم بدانند تا از یک الگو ثابت برای طرح پرده برقی استفاده کنند .

تاثیر انتخاب رنگ پرده برقی :

انتخاب رنگ مناسب پرده برقی خود مسئله ای مهم در این حوزه هست ، رنگ های متناسب با فضا میتوانند انتخاب های مناسبی برای پرده باشند اما شاید استفاده از رنگ های ملایم تر برای بعضی ها در اولویت باشد البته این را هم نمی شود از یاد برد که باز هم در این مسئله سلایق افراد هست که تعیین کننده می باشد .

شاید مواقعی پیش بیاید که شرایط فضا مورد نظر ایجاب کند تا استفاده از رنگ های روشن یا رنگ های تیره تر به بهبودی فضا در حوزه زیبایی کمک کند ، انتخاب پرده برقی مناسب با توجه به رنگ آن مسئله ای است که میتوان گفت با سلایق افراد رابطه مستقیم دارد و هر فرد میتواند با توجه به آنچه در این باره فکر میکند انتخاب مورد نظر خود را انجام دهد .

تاثیر زیبایی پرده برقی بر روی فضا :

شاید بتوان گفت مهمترین تاثیری که یک پرده میتواند در محیط داشته باشد قدرت زیبایی و جلوه بصری آن می باشد ، انتخاب پرده برقی مناسب به فاکتور های زیادی ربط دارد که ما در مقالات قبلی به آن پرداختیم اما این را هم نباید از یاد برد که شاید جلوه بصری پرده مورد نظر قابل ملاحظه ترین بخش پرده باشد .

سلایق افراد در جامعه با هم متفاوت است به خاطر همین نمیتوان قانون ثابتی برای انتخاب پرده برقی در حوزه بصری در نظر گرفت اما خب باز هم متذکر می شویم که بعضی معیار ها هستند که میتوانند تاثیر به سزایی در این خصوص داشته باشند .

بررسی معیار های بصری انتخاب پرده برقی

تاثیر محل نصب پرده در انتخاب آن :

یکی از بدیهیات که باید برای انتخاب پرده در نظر گرفت، این است که این پرده قرار است در چه محیطی نصب شود و به کار رود. به عنوان مثال پرده­ هایی که در محیط هایی مثل هتل ها و رستوران ها به کار می­روند، متفاوت با پرده هایی است که در محیطی مثل محیط های اداری کاربرد دارند.

به علاوه حتی در برخی محیط های واحد نیز می­توان از چندین پرده متفاوت استفاده کرد؛ به عنوان مثال در رستوران­ ها با توجه به طراحی و دیزاین رستوران می­توان نسبت به دیگر محیط های این چنینی، از پرده های متمایزی استفاده کرد.

سخن پایانی:

در این مقاله ما تلاش کردیم تا بتوانیم کمی جامع تر و گسترده تر به بحث معیار های بصری در انتخاب پرده برقی بپردازیم ، شاید باز هم مثل قبل نتوان از این چشم پوشی کرد که درصد قابل توجهی از این معیار ها وابسته به سلایق افراد است و قابل قانون گذاری نیست .

در مطالب بالا ما به معیار های دیگر که ممکنه در حوزه انتخاب پرده برقی به اشخاص کمک کنه اشاره کردیم و این را ذکر کردیم که توجه به این معیار ها میتواند موجب انتخاب بهتر شود و قابلیت این را داشته باشد تا در بهبود زیبایی و دکوراسیون فضا دارای تاثیر باشد .

امید است تا با ارائه این مقاله ما توانسته باشیم تا مطالب مفیدی را در اختیار شما گذاشته باشیم و شما کاربران و مشتریان گرامی به هدفی که از خواندن این مطلب دنبال میکردید رسیده باشید .

برای سفارش پرده برقی و مشاوره در خصوص خرید و اطلاع از شیوه نصب میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمائید .

نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو مطالب
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من