لطفا بعد از طی کردن مراحل سفارش با استفاده از شماره کارت مشخص شده و واریز به آن حساب نسبت به ارسال رسید به این شماره 09120841537 اقدام فرمائید.

پشتیبانی - 09120841539

پرده برقی مناسب هتل ها

مزایای استفاده از پرده برقی

مقدمه :

در این مقاله ما سعی بر این داریم تا درباره پرده برقی مناسب هتل ها صحبت کنیم و نکاتی را که ممکن است در انتخاب بهتر پرده برقی به شما کمک کند به میان آوریم ، در خصوص دکوراسیون و دیزاین هتل ها میتوان نکات زیادی را بیان کرد اما ما به بخشی از این موضوع که انتخاب پرده مناسب هست میپردازیم .

در هتل های معروف و خوب یکی از عوامل تاثیر گذار میتواند دکوراسیون اتاق ها و دیزاین لابی هتل باشد که خود موردی است که باعث رونق و کسب و کار بهتر هتل میشود .

بررسی تاثیر دکوراسیون اتاق ها و لابی هتل :

در ساخت و توسعه هتل ها یکی از عواملی که باید خیلی به آن پرداخته شود دکوراسیون لابی و اتاق های هتل ها است ، که نکات و موضوعات مختلفی پیرامون آن وجود دارد تا بتوان یک دکور خوب را ارائه داد اما این که چرا دکور لابی و اتاق مهم است در ادامه مطلب به آن میپردازیم.

عموما لابی هتل ها اولین جایی است که مسافران چشمشان به آن میخورد و به آن وارد می شوند ، پس باید این بخش از هتل ها از جلوه خوبی برخوردار باشند تا بتوانند برای مسافران چشم نواز باشد اما برای اتاق ها که بخش اصلی و قلب تپنده هتل ها می باشند باید یه جورایی تمام توان خود را گذاشت ، دکوراسیون خوب که جلوه ای مناسب را در اختیار مسافر بگذارد مهم ترین بخش در حوزه ظاهر اتاق های یک هتل می باشد .

به همین خاطر استفاده از وسایل مناسب و زیبا که دکور فضا را حفظ کنند برای این مکان ها ضروری است ، حال ما میخواهیم پیرامون پرده برقی مناسب هتل ها در این فضا ها صحبت کنیم ، به طور مثال اگر در لابی هتل ها از یکسری از پرده هایی که از همه لحاظ به رنگ و موارد دیگر فضا میخورد استفاده کرد باعث ایجاد جلوه ای خوب و عالی در آن فضا میشود .

پرده برقی مناسب هتل ها

بررسی ظاهری پرده برقی مناسب هتل ها :

در حوزه انتخاب پرده برقی مناسب هتل ها مثل همه فضا های دیگر یکی از مهم ترین یا شاید مهم ترین بخش در انتخاب آن است ، اینکه چه پرده ای به چه فضا میخوره یا رنگ و نوع اون چی باشه ، سوال هایی است که اکثرا در این مواقع میپرسند ، برای انتخاب پرده برقی مناسب هتل ها باید کمی بشتر از مکان های دیگر به این سوالات دقت کرد .

انتخاب ظاهر مناسب برای پرده برقی دارای نکات زیادی است که نسبت به توقعی که افراد از فضا دارند قابل تغییر است ، اغلب در این مواقع سلایق افراد تعیین کننده هستند و در حوزه هتل ها هم سلیقه و نکاتی که کارشناسان دکور در نظر میگیرند تعین کننده هست ، مواردی مثل رنگ وسایل دیگر اتاق یا میزان نوردهی پنجره ها در این تصمیم ها تاثیر گذار هستند .

انتخاب پرده برقی مناسب هتل ها از لحاظ میزان نوردهی و کنترل گرما آن :

یکی از عواملی که میتواند در دکوراسیون اتاق و یا لابی هتل ها تاثیر گذار باشد کنترل میزان نور و حرارت با پرده برقی میباشد ، با وجود این ویژگی مسافران میتوانند در اتاق ها نسبت به میزان نوری که میخواهند پرده ها را تنظیم نمایند و یا در شرایط مختلف آب و هوایی نسبت به کنترل گرما اقدام نمایند .

اگر امکان کنترل میزان نور در لابی هتل ها برقرار باشد به طور مثال برای دادن جلوه ای بهتر به فضا می شود از ایین ویژگی استفاده کرد و نسبت به شرایط مختلف فضا میزان نور را تعیین کرد ، یا مثل مواردی که در بالا گفتیم برای کنترل دمای فضا میتوان از این ویژگی استفاده لازمه را برد .

تاثیر قابلیت هوشمند بودن پرده ها در آسان سازی کنترل پرده ها :

در حوزه انتخاب پرده برقی مناسب هتل ها یکی از مواردی که میتوان نیم نگاهی به آن داشت قابلبت هوشمند بودن آن هست ، این قابلیت میتواند در کنترل پرده ها در لابی یا اتاق ها به افراد کمک کند ، در فضا هایی مثل لابی هتل ها که تعداد پرده ها زیاد هست استفاده از نوع برقی آن میتواند در آسان سازی کنترل آنها به افراد حاضر در هتل کمک کند .

وجود این ویژگی در اتاق های هتل ها هم میتواند در کنترل نور یا میزان حرارت به مسافران کمک کند و جزو امکانات منحصر به فرد برای یک هتل به حساب بیاید.

پرده برقی مناسب هتل ها

سخن آخر:

در این مقاله ما سعی کردیم تا چندی درباره پرده برقی مناسب هتل ها صحبت کنیم و مطالبی را به میان بیاوریم ، همانطور که در بالا هم اشاره کردیم قابلیت هوشمند بودن پرده ها برای هتل ها میتواند ویژگی های جذاب و خوبی را به وجود بیاورد ، ویژگی هایی مانند قابلیت آسان سازی کنترل پرده ها یا قابلیت کنترل میزان نور و حرارت در پرده برقی .

امیدواریم تا با ارائه این مطلب ما توانسته باشیم تا نکات مهم و تاثیر گذاری را در خصوص انتخاب پرده برقی مناسب هتل ها برای شما بازگو کرده باشیم و شما کاربران و مشتریان عزیز بتوانید تا انتخاب بهتری را برای فضایی که مدنظر دارید انجام بدهید .

شما کاربران و مشتریان عزیز برای اطلاع بیشتر در خصوص شیوه خرید یا نحوه نصب محصولات با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمائید .

 

نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو مطالب
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من