لطفا بعد از طی کردن مراحل سفارش با استفاده از شماره کارت مشخص شده و واریز به آن حساب نسبت به ارسال رسید به این شماره 09120841537 اقدام فرمائید.

پشتیبانی - 09120841539

اهمیت کنترل نور و حرارت با پرده برقی

مزایای استفاده از پرده برقی

مقدمه :

در ای مقاله ما میخواهیم به اهمیت کنترل نور و حرارت با پرده برقی بپردازیم و این را بیان کنیم که اگر پرده این قابلیت را دارا باشد آیا تاثیر مفیدی دارد یا خیر ، این موضوع میتواند در مکان های مختلفی مانند فضا های خانگی و مسکونی و مکان های تجاری مورد استفاده باشد ، حال این سوال پیش میاید که چرا باید کنترل میزان نور و حرارت با پرده برقی در فضا های تجاری مثل شرکت ها و فضا های دیگر مهم باشد ، ما سعی بر این داریم تا در این مقاله به این سوالات پاسخ دهیم و این موضوع را به طور گسترده تر و جامع تر بررسی کنیم .

امید است تا ما با ارئه این مطلب ( اهمیت کنترل نور و حرارت با پرده برقی )  بتوانیم اطلاعات خوب و مفیدی را در اختیار شما کاربران و مشتریان عزیز قرار بدهیم .

اهمیت کنترل نور و حرارت با پرده برقی در مکان های مسکونی :

شاید کنترل نور در مکان های مسکونی بیشتر از جنبه سلیقه اشخاص بررسی شود و این مورد بحث قرار بگیرد که آیا فردی که قصد زندگی در آن محل را دارد علاقه به این دارد که نور به داخل اتاق بیاید یا نه ، اما شاید انتخاب پرده برقی که یک حداقل لازم از میزان انتقال نور دارد ، انتخاب هوشمندانه تری باشد .

بعضی از اشخاص ممکنه در فصلی از سال به ورود نور به خانه خود علاقه مند باشند و در فصول دیگر علاقه آنها عکس این باشد ، برای این دسته از افراد پرده هایی مناسب است که بتوان کنترل بیشتری را روی پرده داشت و هر وقت که شخص خواست این قابلیت را داشته باشد تا میزان نور  را کنترل نماید و آن شرایطی که به آن تمایل دارد را برای فضا رقم بزند .

اما در حوزه میزان داخل یا خارج شدن حرارت در مکان های مسکونی باید این را گفت که این خاصیت بستگی به شرایط محیطی دارد که اشخاص در آن زندگی میکنند ، شاید شرایط فضایی به این صورت باشد که بیشتر سال را در آب و هوای سرد سپری میکنند حال باید پرده ای انتخاب شود تا از خارج شدن حرارت از اتاق جلوگیری کند و بتواند فضایی با میزان گرمای بیشتر را پدید آورد .

اما در مکان هایی که نیمی از سال گرم و نیمی دیگر از آن سرد است باید پرده ای انتخاب شود تا هم در دوره ای که گرم است از ورود نسبی گرما جلوگیری کند و هم در دوره ای که سرد است مانع از خروج گرما بشود .

این مطالبی که درباره مکان های مسکونی بیان شد خلاصه از کاربرد این ویژگی در انتخاب پرده بود که ممکنه نکات مهم دیگری هم در این موضوع جای بگیرد و باعث انتخاب بهتر پرده برقی شود .

اهمیت کنترل نور و حرارت با پرده برقی

اهمیت کنترل نور و حرارت با پرده برقی در مکان های تجاری :

اهمیت کنترل نور در مکان های تجاری شاید بیشتر وابسته به خواسته ای که افراد از فضا دارند باشد و نسبت به شغل های مختلف این امر متفاوت باشد ، البته نباید از این نکته هم چشم پوشی کرد که یکسری نکاتی هست که ممکن است در شرایط خاص یا فضای متفاوتی مورد بررسی و مهم قرار بگیرد .

در حوزه اهمیت کنترل حرارت در مکان های تجاری این مورد ار باید گفت که نسبت به کاربری های مختلف میتواند این ویژگی متفاوت باشد گاهی ممکن است اهمیت کنترل حرارت در این مکان ها مثل فضا ها مسکونی باشد و فقط معیار های که در بخش قبل گفته شد مورد بررسی قرار بگیرد .

اما ممکن است در شرایطی این قابلیت متفاوت باشد به طور مثال در مکان هایی که استفاده از سیستم های کامپیوتری بیشتر به چشم می خورد شاید کنترل میزان حرارت مورد توجه تر باشد و شاید اگر میزان حرارت به حدی برسد که به سیستم ها ضربه وارد کند منجر به خرج هزینه ای گزاف در این مورد بشود ، البته که محیط های مختلفی در این حوزه وجود دارد که ممکن است نسبت به خاصیت های فضا میزان کنترل حرارت برای آنها متفاوت باشد .

اهمیت کنترل نور و حرارت با پرده برقی در مکان های اداری :

اهمیت کنترل نور در فضا های اداری شاید از این بابت مورد توجه قرار بگیرد که با ورود حداکثری نور به فضا بتوانند در مصرف برق صرفه جویی کرده و از شرایط محیط اوج استفاده را ببرند ، البته که معیار های دیگری هم ممکن است وجود داشته باشند و نسبت به فضا های مختلف اداری مورد استفاده قرار بگیرند .

اهمیت کنترل حرارت دراین فضا ها میتواند مانند فضا های مسکونی یا در مواقعی مانند مکان های تجاری باشد ، البته باید نیم نگاهی هم به حفظ وسایل و سیستم های داخل مکان های اداری داشت و این مورد هم مورد بررسی قرار داد ، البته نکته های دیگری هم ممکن است در این حوزه وجود داشته باشد که نسبت به فضا های گوناگون مورد بررسی و بحث قرار بگیرند .

اهمیت کنترل نور و حرارت با پرده برقی

سخن پایانی:

در این مقاله ما سعی کردیم تا چندی درباره اهمیت کنترل نور و حرارت با پرده برقی سخن بگوییم و خاصیت های آن را در شرایط و محیط های گوناگون بررسی کنیم البته که ناگفته نماند ما در مقالات قبل به پرده هایی مانند رومن یا زبرا یا پرده های دیگر که خاصیت کنترل نور و حرارت با پرده برقی را دارا هستند اشاره کردیم .

امید است تا با ارائه این مطلب ( اهمیت کنترل نور و حرارت با پرده برقی ) ما توانسته باشیم مقاله مفیدی را در اختیار شما کاربران و مشتریان عزیز گذاشته باشیم ، شما عزیزان میتوانید برای دریافت اطلاعات در حوزه پرده برقی و کسب اطلاع برای شرایط خرید و نصب با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمائید .

نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو مطالب
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من