لطفا بعد از طی کردن مراحل سفارش با استفاده از شماره کارت مشخص شده و واریز به آن حساب نسبت به ارسال رسید به این شماره 09120841537 اقدام فرمائید.

پشتیبانی - 09120841539

مقایسه پرده رومن و زبرا

مزایای استفاده از پرده برقی

 

مقدمه :

در این مقاله ما سعی داریم تا در یک مطلب به بررسی بیشتر میان دو نوع از پرده های حال حاضر موجود در بازار(پرده رومن و زبرا) صحبت کنیم ، در مقالات قبلی به طور گسترده ما در باب پرده رومن و زبرا صحبت کردیم اما میخواهیم تا در این مطلب شما آشنایی بیشتری با این نوع پرده ها حاصل بفرمائید ، امید است تا با خواندن این مطلب شما کاربران و مشتریان عزیز به هدفی که از خواندن این مطلب دنبال می کنید رسیده باشید .

پرده برقی زبرا :

پرده زبرا خاصیت های متنوعی را داراست که میتوان از آن دسته از ویژگی هایش به قابلیت تنظیم میزان نور به صورت دقیق اشاره کرد که یکی از خاصیت های مهم در حوزه انتخاب پرده است .

یکی دیگر از ویژگی های پرده برقی زبرا این است که میتوان این پرده را به صورت هوشمند هم کنترل کرد و قابلیت هوشمند سازی را داراست ، هم میتوان با استفاده از ریموت آن را کنترل کرد و یا با استفاده از روش های نوینی مانند کنترل با تلفن همراه و …

در حوزه اجزای تشکیل دهنده پرده های زبرا میتوان به موتور پرده ، پارچه و بخش اصلی آن ، سیستم کنترل که شامل ریموت یا برنامه های موبایلی می باشد یا موارد دیگر و مکانیسم کشش و سیم ها اشاره کرد .

این نوع پرده ها برای مکان های متنوعی قابل استفاده است ، به طور مثال برای استفاده از در آشپزخانه ها ، محل کار و … میتوان آن را به کار برد اما شاید در پنجره های بزرگ حال و پذیرایی یا مکان های دیگر این نوع پرده باب سلیقه بعضی ها نباشد اما باز هم میتوان گفت که پرده زبرا قابلیت استفاده در انواع مکان ها را داراست.

پرده برقی رومن :

این نوع از پرده ها هم دارای قابلیت هایی مانند کنترل نور یا قابلیت هوشمند سازی هستند و امکان اتصال این پرده به سامانه هوشمند خانگی یا سامانه های هوشمند دیگر وجود دارد ، این پرده ها از جنبه ظاهری هم دارای شکل زیبایی هستند و در بهبود دکوراسیون داخلی منزل میتوانند به فضا مورد نظر کمک کنند .

در پرده رومن میتوان از پارچه های متعددی در ساخت آن استفاده کرد مانند پارچه های پلی استر ، تارتن ، پنبه ، تریکوتین(این پارچه از جنس پلی استر و پنبه می باشد ) و….

البته در انتخاب پارچه مورد نظر برای پرده رومن باید نیازهای فضا مورد انتخاب و سلیقه شخص مورد توجه قرار گیرد تا بتوان بهترین نوع پارچه را انتخاب کرد .

پرده رومن

مقایسه پرده رومن و زبرا :

در مطالب بالا ما به صورت مختصر به توضیح درباره  دو نوع پرده رومن و زبرا پرداختیم تا بتوانیم آشنایی بیشتری حاصل کنیم ، هر دو این پرده ها قابلیت تنظیم نور و هوشمند سازی را دارا هستند ولی شاید میزان دقتشان در کنترل میزان نور با هم متفاوت باشند .

انتخاب پرده مناسب برای خانه یا محل کار و یا مکان های دیگر بیشتر به سلیقه شخص و وسایل دیگری که در آن مکان موجوده وابسته است اما باید به خاصیت هایی پرده هم داره دقت کرد مانند همین قابلیت تنظیم نور یا قابلیت هوشمند سازی که شاید یک ویژگی مهم وضروری برای بعضی از مکان ها باشد.

اینکه پرده ای قابلیت این را داشته باشد تا بتوان روی سامانه ای هوشمند از آن استفاده کرد خود ویژگی مهمی است ، برای بعضی از مکان ها که دسترسی به پرده نیست و امکان استفاده از پرده به صورت معمولی نیست و یا شرایط دیگر که ایجاب می کند تا از پرده برقی در فضا استفاده شود ، قابلیت هوشمند سازی راه اصلی و شاید بهترین راه برای حل این مشکل است .

هر دو پرده رومن و زبرا دارای قابلیت هوشمند سازی هستند و از این لحاظ هیچ مشکلی برای ساختن سامانه های هوشمندی دارای یکی از این پرده ها باشد نیست .

بعضی از پرده ها در خواصی منحصر به فرد هستند و این آنها را از پرده های دیگر متمایز می کند اما گاهی تنوع پارچه برای استفاده در پرده آن را متفاوت از بقیه می کند که این ها باز هم مثل قبل وابسته به سلیقه شخص یا ویژگی هایی که فضا مورد نظر دارد می باشد .

پرده رومن

سخن پایانی :

در این مقاله سعی شد تا در مورد دو نوع پرده رومن و زبرا  صحبت کنیم و هر کدام را به طور مختصر توضیح دهیم و مقایسه میان هر دو آنان انجام بدیم ، هدف از انجام این جور مقایسه ها این است تا بتوانیم انتخابی بهتر هنگام خرید پرده داشته باشیم .

لزوما انتخاب پرده به معنای رنگ یا جنس پرده نیست گاهی ویژگی های فضای مورد نظر ایجاب می کند تا به کاربرد ها و کارایی های پرده نیز نیم نگاهی داشته باشیم ، همانطور که در مطالب بالا هم ذکر شد هوشمند سازی پرده ها میتواند عامل مهمی در انتخاب نوع پرده باشد ، البته به همان صورت که بیان شد هر دو نوع پرده رومن و زبرا دارای قابلیت هوشمند سازی هستند .

شما کاربران و مشتریان عزیز میتوانید با مراجعه به بخش وبلاگ سایت ما جهت آشنایی بیشتر با پرده رومن و زبرا از مقالات آنها که به صورت مفصل تر و تکی هر کدام مورد بررسی قرار گرفته اند استفاده کنید .

امید است تا با خواندن این مقاله شما مشتریان و کاربران گرامی به هدفی که از خواندن این مطلب دنبال میکردید رسیده باشید و ما هم توانسته باشیم مطلبی مفید و با کیفیت را در اختیار شما گذاشته باشیم .

نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو مطالب
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من