لطفا بعد از طی کردن مراحل سفارش با استفاده از شماره کارت مشخص شده و واریز به آن حساب نسبت به ارسال رسید به این شماره 09120841537 اقدام فرمائید.

پشتیبانی - 09120841539

what app icon
ins icon
111
معیار انتخاب پرده برقی مناسب

مزایای استفاده از پرده برقی

مقدمه:

یکی از سوالات مهمی که ذهن مخاطب را برای استفاده از پرده برقی به خود مشغول می­دارد این است که کدام پرده برقی مناسب کدام مکان است؟ به عنوان مثال اگر ما بخواهیم از پرده ­های برقی در رستوران­ها یا هتل ­ها یا هر مکان دیگری بهره ببریم، بهتر است از چه نوع یا انواعی از آن­ها استفاده کنیم؟

البته ما سابق بر این، به معرفی پرده ­های برقی مناسب برای محیط آشپزخانه و خانه ­ها پرداخته ­ایم اما در این مقاله سعی ما بر معرفی پرده برقی مناسب در دیگر مکان­ها البته به شکل مختصرتر می­باشد.

معیار انتخاب پرده برقی مناسب

پرده برقی مناسب برای محیط اداری :

برای انتخاب پرده برقی مناسب برای محیط های اداری علاوه بر سلیقه افراد که درحوزه زیبایی پرده مورد توجه قرا میگیرد معیار های دیگری هم وجود دارد که ارزش بررسی کردن را دارد .

استفاده از پرده ای که در بعضی محیط های اداری ، حریم خصوصی فضا را حفظ کند و احساس امنیت بیشتری به فضا تزریق کند خود معیاری مهم در انتخاب پرده است ، درست است که در بعضی ادارات و شرکت ها بیشتر جنبه زیبایی پرده مورد توجه قرار میگیرد اما مکان هایی هم هست که حفظ حریم خصوصی فضا برایشان در اولویت می باشد .

معیار دیگری که قابل بررسی و شاید برای بعضی مکان ها مهم باشد ، کنترل میزان نور و حرارت وارد شده به فضا می باشد ، گاهی اگر میزان حرارت وارد شده به سیستم هایی که در فضا وجود دارد بیش از حد مجاز باشد باعث ضربه جدی به سیستم ها می شود و باعث به وجود آمدن هزینه گزافی برای شرکت ها می شود .

کنترل میزان نور و حرارت شاید از جنبه های دیگر قابل بررسی باشد و خود معیاری باشد که در اولویت قرار بگیرد ، اما باز هم نباید این را فراموش کرد که نسبت به فضا مورد نظر شرایط قابل تغییر است .

یکی دیگر از معیار هایی که ممکنه دارای اهمیت باشد ، قابلیت هوشمند سازی پرده میباشد که آیا این پرده قابلیت هوشمند شدن را دارد یا نه ، این معیار ممکن است برای مکان هایی حتی قابل توجه هم نباشد اما فضاهایی وجود دارد که ممکن است شرایط ایجاب کند تا فرد از یک پرده برقی مناسب استفاده کند ، حال میتوان گفت که نیم نگاهی به این قابلیت هم می تواند در آینده ویژگی نجات دهنده برای فضا باشد .

پرده برقی مناسب برای محیط تجاری :

یکی دیگر از محیط هایی که جنبه زیبایی و صورت کار شاید مهم ترین معیار در نظر گرفته شده باشد ، محیط تجاری است اما با این وجود معیار ها و فاکتور های دیگری هم هست که شاید در حوزه انتخاب پرده برقی برای محیط های اداری مهم باشد .

یکی از این فاکتور ها مثل انواع دیگر که اشاره کردیم قابلیت هوشمند سازی است ، شاید در بعضی محیط های تجاری پرده برقی لازم نباشد اما محیط هایی هم هستند که حتی جلوه پیشرفت تکنولوژی در پرده برقی برایشان معیاری باشد تا پرده ای را انتخاب کنند که قابلیت هوشمند سازی داشته باشد .

در حوزه زیبایی پرده گاهی باید دقیق تر به این مسئله نگاه کرد ، در مواقعی ممکنه شرکت یا مکان های تجاری مختلف قصد چاپ لوگو یا پوستر مخصوص خود را به روی پرده داشته باشند ، حال باید به این نکته توجه کرد که پرده ای انتخاب شود تا این قابلیت ها را دارا باشد .

در مکان های تجاری مثل رستوران یا فضا های دیگر مثل مکان هایی که در قبل به آن اشاره کردیم نیاز به کنترل میزان نور و حرارت دارد ، در این مکان ها به سبب زیاد یا کم شدن میزان حرارت امکان این وجود دارد تا ضرر قابل توجهی به محصولات در فضا بزند و تمام معادلات و برنامه های آن فضای تجاری را به هم بریزد .

همانطور هم که در مقالات قبل اشاره شد شاید نیم نگاهی به میزان مقاومت پرده دارای اهمیت باشد و از هزینه اضافی که ممکن است در بعد به وجود بیاید جلوگیری کند ، بعضی پرده ها در حالی که زیبا و دلنشین هستند اما از مقاومت پایینی برخوردار هستند که این ممکن است در شرایط مختلف فضا های گوناگون ضربه زننده و باعث ضرر و زیان شود .

معیار انتخاب پرده برقی مناسب

سخن پایانی :

در این مقاله سعی شد تا به صورت مختصر چندی از معیار هایی که مهم هستند و فاکتور هایی که شاید زیاد در جنبه عمومی دارای اهمیت نباشند اما نیم نگاهی به آنها باعث انتخاب بهتر می شود بیان شود .

درسته که ممکنه فاکتور های دیگری هم در حوزه انتخاب پرده برقی مناسب دارای اهمیت باشد اما در این مطلب ما سعی بر این داشتیم تا هرچه که در توانمان هست را بیان کنیم ، امید است تا شما کاربران و مشریان گرامی با خواندن این مطلب به هدفی که دنبال می کردید رسیده باشید .

انتخاب پرده برقی مناسب خود فرآیندی است که اگر بتوان انتخابی منطقی و متناسب با شرایط داشته باشیم میتواند فضایی بهتر هم از لحاظ زیبایی و جنبه های دیگر برای مکان های مختلف رقم بزند ، در مقالات قبلی ما مسائل مرتبط با این حوزه را جامع تر بیان کردیم و شما میتوانید از مطالب قبلی ما هم استفاده لازمه را ببرید .

برای دریافت مشاوره در حوزه انتخاب پرده برقی مناسب و اطلاع در مورد نحوه خرید و چگونگی آن میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمائید .

ما امیدواریم تا با ارائه این مقاله بتوانیم مطالب مفیدی که به شما کاربران و مشتریان عزیز کمک لازمه را میکند عرضه کنیم و در اختیار شما عزیزان بگذاریم .

 

 

نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو مطالب
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من