لطفا بعد از طی کردن مراحل سفارش با استفاده از شماره کارت مشخص شده و واریز به آن حساب نسبت به ارسال رسید به این شماره 09120841537 اقدام فرمائید.

پشتیبانی - 09120841539

مقایسه پرده برقی سیلوئت و پلیسه

مزایای استفاده از پرده برقی

مقدمه :

در این مقاله ما سعی بر این داریم تا درباره دو نوع پرده برقی سیلوئت و پلیسه صحبت کنیم ، ما در این مقاله قصد داریم تا این دو نوع پرده را در یک مطلب مورد بررسی قرار بدهیم و خلاصه ای از هر دو را بیان کنیم ، در مقالات قبلی ما به طور جامع درباره این دو نوع پرده برقی سیلوئت و پلیسه صحبت کردیم و برای بررسی وسیع تر میتوانید به آن مطالب مراجعه بفرمایید .

امید است ما بتوانیم در این مقاله، مطالب مفیدی را در حوزه پرده برقی سیلوئت و پلیسه در اختیار شما کاربران و مشتریان گرامی قرار بدهیم .

 مقایسه پرده برقی سیلوئت و پلیسه

پرده های پلیسه:

نوعی از پرده ­های برقی هستند که از نمونه ­های جذاب و نوین در زمینه دکوراسیون داخلی محسوب می­شوند. این نوع پرده­ها به وسیله ترکیب معماری و تکنولوژی، منجر به افزایش فاکتورهایی مانند زیبایی و احساس راحتی می­شوند.

همچنین تنوع بالا در طراحی و مواد استفاده شده، از ویژگی­های دیگر این پرده­های برقی می­باشد. استفاده از رنگ­ها و جنس­ های مختلف در این پرده­ ها، به ما امکان می­دهد که با تطابق پرده با دکوراسیون داخلی، موجب زیباتر شدن فضای مربوطه بشویم. از جمله مزایای مهم پرده برقی، قابلیت کنترل دقیق نور و حرارت در داخل فضاست. همچنین با استفاده از پرده برقی پلیسه و با توجه به توانایی این پرده در کنترل نور و حرارت می­توان در مصرف انرژی نیز صرفه ­جویی کرد.

پرده پلیسه به راحتی با استفاده از ریموت یا گوشی هوشمند قابل کنترل است.

نحوه عملکرد:

پرده ­های برقی پلیسه­ ای به وسیله موتورهای برقی و با انرژی الکتریکی کار می­کنند. این موتورها عملیات باز و بسته کردن پرده را ممکن می­سازند.

معمولا به وسیله یک سیستم کنترل Zigbee یا WiFi نیز متصل می­شود. این اتصال این امکان را به پرده می دهد تا شخص بتواند با استفاده از تلفن همراه یا ریموت پرده را کنترل کند .

برخی از پرده های پلیسه این قابلیت را دارند تا به سنسور نور و حرارت تجهیز بشوند ، این ویژگی میتواند وضعیت پرده را به نسبت نور یا حرارت تنظیم نماید و بتواند شرایط بهتری را رقم بزند .

پرده سیلوئت :

شاید بتوان گفت پرده سیلوئت جزء پرده های منحصر به فرد می باشد ، این نوع از پرده تشکیل شده از یک پارچه نرم و پنل های ترانسپرانت می باشد. این پرده ها با استفاده از موتور های الکتریکی حرکت می­کنند .

این پرده ها هم با تغییر وضعیت پنل های ترانسپرانت و پارچه های نرم، قابلیت تنظیم میزان نور محیط را دارا هستند .

پرده­های سیلوئت هم این قابلیت را دارا هستند تا بتوانند با استفاده از سیستم های هوشمند یا ریموت ، کنترل آنها را به دست گرفت .

یکی از نکاتی که باید در حوزه تمیز کردن پرده های سیلوئت در نظر گرفت این است که چون از برق در این پرده ها استفاده می­شود باید قبل از شروع فرآیند تمیز کاری از قطع برق اطمینان حاصل کنیم تا تماسی بین آب و بخش برقی پرده به وجود نیاید که موجب جرقه و مسائل دیگر شود.

همچنین از مواد شوینده ملایم و مناسب برای شستشو این دست پرده ­ها استفاده می­شود. البته به طور کلی بهتر است قبل از استفاده از مواد شوینده روی این پرده­ها، این نوع مواد را در نقطه­ ای پنهانی و کوچک تست کرد تا مطمئن شویم که آسیبی به پارچه ­ها و ترانسپرانت ­ها وارد نمی­شود.

پس از شستشو نباید اجازه دهیم پرده­ها به صورت طولانی خشک شوند؛ زیرا ممکن است لکه­ها و خطوط پدیدار شوند. همچنین باید در دماهای پایین خشک شوند؛ زیرا استفاده از حرارت زیاد، ممکن است باعث تغییر شکل یا آسیب به پارچه­ها و ترانسپرانت­ها شود.

به وسیله پرده برقی سیلوئت می­توان به سادگی از نور طبیعی و مصنوعی لذت برد، از میزان حریم خصوصی محافظت کرد و به آسانی، با تغییر شکل پارچه­ها محیط داخلی را به شکل شگفت­ انگیزی تغییر داد. این نوع پرده­ها با توجه به تطبیق بین فرم و عملکرد، از طراحی­ های مدرن و شیک برای دکوراسیون داخلی به حساب می­اید.

پرده­های سیلوئت در مکان­های زیادی مانند خانه و آپارتمان­ ها، ادارات و محل کار، هتل­ها، رستوران­ها، مراکز تجاری و فروشگاه­ها، مراکز آموزشی و سالن­های تجمع و همایش کاربرد دارد. کاربرد این دست پرده­ها در مکان­هایی که نام بردیم به این علت است که امکان تنظیم نور و ایجاد زیبایی را به همراه دارد.

مقایسه پرده برقی سیلوئت و پلیسه :

در مطالب بالا ما به توضیح مختصر پیرامون این دو پرده ((پرده برقی سیلوئت و پلیسه )) پرداختیم و دریافتیم که این دو پرده دارای ویژگی مشترکی نیز هستند اما این را هم میتوان گفت که ویژگی هایی هم در هر کدام منحصر به فرد هست .

در مقایسه دو پرده برقی سیلوئت و پلیسه ما باید بسته به شرایط بهترین انتخاب را انجام بدهیم ممکن است فضایی که قصد نصب پرده را در آن داریم ویژگی های مختلفی داشته باشد و هر پرده ای را نشود در آنجا نصب کرد یا به طور مثال نیاز به پرده ای باشد که از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا موقعی که در شرایط فضا قرار می گیرد آسیب نبیند .

از لحاظ زیبایی و قیافه پرده هم همانطور که به طور مستمر بیان کردیم عمده کار به سلیقه شخص بستگی دارد و قوانین و دستور خاصی در این مورد وجود ندارد ، ممکن است بسته به سلایق مختلف هر نوع پرده ای برای فضا های متفاوت انتخاب گردد . که این مسئله هم در بابت همین پرده برقی سیلوئت و پلیسه دارای اعتبار است .

در باب این دو نوع پرده برقی سیلوئت و پلیسه ما باید به مسئله هوشمند سازی هم نیم نگاهی داشته باشیم تا در مواقعی که نیازمند سامانه ای هوشمند در خانه هستیم بتوانیم استفاده مفیدی از پرده داشته باشیم .

ما در مقالات قبل نسبت به دو پرده برقی سیلوئت و پلیسه به طور جامع صحبت کردیم و اطلاعات کامل تری را به میان آوردیم .

مقایسه پرده برقی سیلوئت و پلیسه

سخن پایانی :

در این مقاله ما سعی بر این داشتیم تا در باب پرده برقی سیلوئت و پلیسه به طور مختصر توضیحاتی را به میان آوریم ، البته قابل ذکر است که در مقاله های قبل تر ما به صورت جامع تر در باب این دو نوع پرده صحبت کردیم .

امید است ما با ارئه این مقاله ما توانسته باشیم تا مطالب مفیدی را در اختیار شما کاربران و مشتریان عزیز قرار داده باشیم ، شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در خصوص خرید پرده برقی سیلوئت و پلیسه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید .

 

نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو مطالب
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من