لطفا بعد از طی کردن مراحل سفارش با استفاده از شماره کارت مشخص شده و واریز به آن حساب نسبت به ارسال رسید به این شماره 09120841537 اقدام فرمائید.

پشتیبانی - 09120841539

رنگ پرده برقی

مزایای استفاده از پرده برقی

مقدمه :

در این مقاله ما به تحلیل رنگ پرده برقی خواهیم پرداخت؛ انتخاب رنگ پرده برقی مناسب یکی از فاکتور ها و معیار های مهم در حوزه انتخاب پرده برقی می باشد؛ در مقالات قبل ما به صورت خلاصه به این معیار اشاره ای داشته ایم اما در این مطلب قصد داریم تا به صورت جامع تر و گسترده تر پیرامون این موضوع مباحثی را مطرح کنیم. در این مقاله به تحلیل انواع فضاها و دلایل اینکه برای چه فضاهایی باید چه انتخاب هایی و بر چه اساسی داشته باشیم صحبت خواهیم کرد و نسبت به چند فضای متفاوت این مسائل را بیان خواهیم کرد تا به مخاطبان به اندازه توان برای انتخاب رنگ پرده برقی مناسب کمک کرده باشیم.

به طور کلی باید بر چه اساسی رنگ یا رنگ های متناسب با هر نوعی از فضا را انتخاب کرد:

گاهی استفاده از بعضی رنگ ها مناسب بعضی فضا ها نیست و امکان استفاده از آن در بعضی مکان ها وجود ندارد البته که نباید از این نکته صرف نظر کرد که گاهی سلایق و دکوراسیون مورد نظر اشخاص میتواند این اصول را برعکس کند.

به طور مثال استفاده از رنگ های رسمی و مجلسی در محافل رسمی و کلاسیک مرسوم تر است و استفاده از رنگ های غیر کلاسیک تر شاید متناسب با این فضا نباشد همچنین شاید بدون اینکه بدانیم قرار است چه استفاده ای از فضا داشته باشیم سخت باشد که بگوئیم چه رنگی متناسب با فضا است.

پس شاید از اولین سوالاتی که باید جوابش را در این حوزه بدانیم این است که چه استفاده ای قرار است از فضای مورد نظر صورت بگیرد و همچنین چه دکوراسیونی مدنظر ما می باشد. حال ما در ادامه به این مبحث خواهیم پرداخت که ممکن است چه رنگ هایی مناسب چه فضاهایی باشد و امکان چه استفاده ای از آن فضا ها می باشد.

رنگ پرده برقی

رنگ پرده برقی در مکان های مسکونی :

در مکان های مسکونی کمی این قضیه متفاوت است چون نمی شود کاربرد واحدی را برای فضا های مسکونی نام برد تا بتوان گفت که چه رنگی مناسب آن فضا می باشد ، البته که باز هم دقت به دکوراسیون فضا و توجه به سلایق افراد نباید فراموش شود .

در این مکان ها شاید بتوان گفت بیشتر به سلایق افراد و دکوری که در مکان به کار برده شده است باید توجه کرد . به علاوه با توجه به اینکه معمولا انتخاب پرده قبل از فرایند دیزاین کلی محیط صورت می گیرد، می توان گفت سلیقه افراد تنها فاکتور مهم در تعیین رنگ برای پرده می باشد. به طور کلی مکانی با کاربری مسکونی، مقداری با مکان های با کاربری تجاری و اداری تفاوت دارد که در ادامه به برخی از این تفاوت ها نیز اشاره خواهیم کرد.

رنگ پرده برقی مناسب مکان های تجاری :

یکی از فاکتور های مهم در انتخاب رنگ پرده برای محیط های تجاری، میزان اثرگذاری این رنگ بر مخاطب و یا همان مشتری ما می باشد. این مسئله که رنگ پرده ما با رنگ محیط اطراف نیز همخوانی داشته باشد به مانند دیگر محیط ها مهم می باشد. در این نوع محیط ها، تاثیر رنگ محیط و به تبع آن پرده می تواند باعث افزایش بازدهی نیز بشود. بسته به نظر دکوراتور و یا حتی خود افراد می توان رنگ های متنوعی را در محیط های تجاری استفاده کرد اما همان طور که سابق بر این نیز بیان شد، تاثیر گذاری و علاوه بر آن نیز هارمونی محیط بسیار مهم می باشد.

رنگ پرده برقی مناسب مکان هایی اداری:

در رابطه با مکان های اداری، شاید نتوان گزینه های زیادی برای رنگ پرده برقی با پرده های دیگر در نظر گرفت؛ زیرا به طور کلی کمتر محیط های اداری یافت خواهد شد که دکوراسیون های خیلی متفاوت و متمایزی از یکدیگر داشته باشند. به همین علت غالبا رنگ های متنوعی در پرده های محیط های اداری مشاهده نمی کنیم.

رنگ پرده برقی

سخن پایانی :

در این مقاله ما سعی بر این داشتیم تا درباره رنگ هایی که ممکن است برای یکسری از مکان ها مناسبتر و با عرف استفاده از رنگ های مختلف متناسب است صحبت کنیم اما بازهم نباید از این مورد چشم پوشی کرد که این موارد و مطالبی که پیرامون استفاده از رنگ های مختلف بیان شد با سلیقه افراد و طرز تفکر آنها قابل تعییر است .

البته نباید از این هم به راحتی گذشت که یکسری از موارد شاید در بعضی از مکان ها ثابت باشد و زیاد قابل تغییر نباشد و نتوان این را عنوان کرد که با توجه به سلیقه افراد کاملا رنگ پرده برقی قابل تغییر است ، شاید قابلیت انتخاب در این حوزه مطرح باشد اما گستره این قدرت انتخاب ممکن است نسبت به فضا های دیگر محدود تر کند .

در این سری مقالات ما به فاکتور هایی درباره شیوه و معیار های انتخاب پرده برقی اشاره کردیم و در این مقاله هم ما به معیار رنگ پرده برقی در این حوزه اشاره کردیم و امید داریم تا توانسته باشیم کمک کوچکی در این مسئله به شما کاربران و مشتریان عزیز کرده باشیم .

امید است با ارائه این مقاله ما بتوانیم مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشیم و مقالات ما این خاصیت را داشته باشند تا تاثیر خوبی در حوزه انتخاب پرده برقی مناسب برای شما رقم بزند ، شما کاربران و مشتریان عزیز برای اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

 

 

 

 

 

نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو مطالب
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من